هفت مدرک آرایشگری چیست؟ (انواع مدارک مورد نیاز برای افتتاح سالن زیبایی)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 893
:: باردید دیروز : 1937
:: بازدید هفته : 893
:: بازدید ماه : 10053
:: بازدید سال : 70193
:: بازدید کلی : 444993

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

هفت مدرک آرایشگری چیست؟ (انواع مدارک مورد نیاز برای افتتاح سالن زیبایی)
دو شنبه 30 بهمن 1402 ساعت 13:12 | بازدید : 113 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


آرایشگاه و اخذ این استانداردهای برش یکی از مهم ترین مراحل لازم برای ایجاد و اخذ مجوز سالن می باشد. آموزش فنی حرفه ای برای افرادی که تصمیم دارند به عنوان آرایشگر در سالن های زیبایی کار کنند یا تصمیم به افتتاح یک سالن زیبایی یا مدرسه دارند، مهم خواهد بود. پس از انجام مراحل لازم برای دریافت گواهینامه، باید در جلسات آرایش و آرایش مو شرکت کنید و آزمون های عملی و علمی را پشت سر بگذارید. سپس بر اساس نمره ای که از آزمون می گیرید مدرک فنی و حرفه ای به شما تعلق می گیرد و می توانید شروع به کار کنید.

در این مقاله، چه موضوعاتی را برای این هفت مدرک آرایشگری باید انتخاب کنید؟ اگر از این اسناد اطلاعی ندارید، تا انتها با ما همراه باشید.

مرحله اول: آرایش صورت و ابروها

مراقبت از صورت و ابرو یکی از مهمترین وظایف یک آرایشگر است. و مشتریان به دلیل تقاضای بالا همیشه از این خط قدردانی خواهند کرد.

اگرچه امروزه روش های مختلفی برای ترمیم صورت در خانه وجود دارد. اما بیشتر خانم ها ترجیح می دهند برای این کار به آرایشگاه بروند. کارهایی که در اصلاح صورت در آرایشگاه انجام می شود شامل تکنیک های مختلف اصلاح است که باید به آنها تسلط داشت و علاوه بر این لیفت ابرو سرمایه ای جدی است و نیاز به آموزش حرفه ای دارد. در دوره آموزشی اصلاح ابرو و صورت با اشکال هندسی صورت در قسمت های مختلف اصلاح ابرو مانند اپیلاسیون، اصلاح، نوار، رنگ آمیزی ابرو و تکنیک های مختلف آشنا می شوید. به طوری که آرایشگر ابروها را با توجه به فرم صورت مشتری فرم داده و رنگ می کند.

درجه دوم: کوتاه کردن مو:

آرایش مو یکی از خدمات مهم بهترین سالن زیبایی تهران است که از گذشته تا به امروز در آرایشگاه های زنانه و مردانه به مشتریان ارائه می شود.


این بخش در حال حاضر به دلیل نیاز مشتریان مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

اما در دوره آموزشی کوتاه کردن مو، آناتومی سر و صورت را می آموزیم و تمامی روش ها و مدل های کوتاه کردن مو، کاهش حجم مو، حالت دادن به مو را یاد می گیرید. پس از اتمام دوره می توانید با شرکت در آزمون فنی حرفه ای گواهینامه موی خود را دریافت کنید.

سطح سوم: شینیون مو:

در میان هفت مدرک آرایشگری دیگر، شما نیاز به افتتاح یک آرایشگاه دارید. گواهی - شینیون مو. شینیون مو برای خانم ها مهم است. از آنجایی که دوست دارند در مجالس و مجالس آراسته و زیبا باشند، برای مدل دادن به موهای خود به آرایشگر مجرب مراجعه می کنند. آرایشگری که دوره اکستنشن مو را گذرانده و گواهینامه آرایشگر زنانه را دریافت کرده باشد به راحتی می تواند این خواسته جامعه را برآورده کند و مباحث مهمی که در این مدت آموزش داده می شود تهیه، صاف کردن، شانه کردن و استفاده از مو می باشد. وی به وسایل لازم برای حالت دادن به مو، آموزش انواع مدل مو و ... اشاره کرد.

آرایشگر باید نحوه کار با سشوار، اتو و سایر ابزارهای حرارتی را بداند، در صاف کردن و فر کردن موها استاد باشد و بتواند موهای مشتری را به بهترین شکل ممکن حالت دهد.

پس از پایان دوره، دانشجو قادر است چهره مشتری را بشناسد و بر اساس آن و سلیقه مشتری بهترین مدل را انتخاب کند.

کلاس چهارم: رنگ ها و شبکه ها:

رنگ مو یک شاخص بسیار حرفه ای و خاص است و یک خط آموزشی جداگانه برای آن در نظر گرفته شده است. این رشته یکی از پرطرفدارترین و شلوغ ترین خطوط آرایشی محسوب می شود. شما ریشه زنی، رنگ کردن مو، براشینگ مو و غیره را خواهید آموخت. در پایان این دوره، دانش آموز باید بتواند بر تمام تکنیک های رنگ آمیزی مو بر اساس نیاز مشتری تسلط یابد. آموزش ارائه شده توسط دوره آموزش رنگ مو را خواهید آموخت; از جمله ترکیب رنگ های اصلی و فرعی، شناخت رنگ ها، دانستن پایه رنگ، کاتالوگ ها، رنگ مو، رنگ ریشه و رنگ مو، رنگ موی کامل، پوشاندن موهای سفید و تکنیک های مختلف مانند مش، بالیاژ، امبر، هایلایت، سامبررو. و غیره در پایان دوره و پس از قبولی در آزمون فنی حرفه ای گواهی کاربر شیمیایی دریافت خواهید کرد.

درجه پنجم: مانیکور و پدیکور

این رشته به تنهایی یکی از محبوب ترین خطوط در صنعت زیبایی است.

در این دوره با تمامی ابزارهای مانیکور و پدیکور آشنا خواهید شد، انواع روش های خشک و مرطوب برای مانیکور و پدیکور و همچنین نحوه ایجاد مانیکور سالنی، ژل، با استفاده از روش های مختلف کاشت مانند پودر و پدیکور را خواهید آموخت. ژل های اکریلیک، روش های مختلف کاربرد مانند هلو طبیعی، ترمیم مو و ناخن های گیاهی و ... به تمام مهارت ها می رسد. گواهینامه ای که در پایان دوره به شما اعطا می شود و مهارت های فنی است که برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز دارید.

سطح ششم: آرایش صورت:

آرایش جذاب ترین قسمت آرایشگری است، در این زمینه انواع لوازم آرایشی رنگارنگ و ایده های آرایش بی پایان مورد توجه هر خانمی قرار می گیرد. برای تبدیل شدن به یک میکاپ آرتیست حرفه ای ابتدا باید با انواع فرم های صورت آشنا شوید.

در این دوره شما با انواع ابزار و لوازم آرایشی آشنا می شوید، نحوه صحیح کار با آنها را یاد می گیرید، با فرم های مختلف صورت، انواع پوست و رنگ پوست آشنا می شوید و با تکنیک های آرایشی مانند مثل صورت کانتور، آرایش چشم، لب ها و غیره شما مسلط خواهید شد. هفتم، پاکسازی پوست صورت:

سطح هفتم: پوست را تمیز می کند

پاکسازی صورت را می توان به عنوان یکی از هفت صلاحیت متخصص زیبایی نام برد. این منطقه نیز یکی از خدمات آرایشگاهی بود که در سالن های زیبایی ارائه می شد، بنابراین لازم است تمام پیچیدگی ها را به طور کامل یاد بگیرید و خود را برای خدمات رسانی به مشتریان آماده کنید. موضوعات مهم آن تشخیص پوست، انواع ماسک صورت، روش های آبرسانی، ماساژ صورت، بستن منافذ باز پوست، میکرودرم ابریژن، سایش، استفاده از وسایلی مانند اتوی صورت می باشد.




|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: